count'em

jag ska inte heller vara dum mot kära maja, hon är rätt cool faktiskt! och om 10månader och två dagar då kör vi, du och jag!!!!!!

som maja nämnde så fyller jag år om 8dagar, den 10/11. inte bara är det min födelsedag utan affärsplanen i småföretagande ska vara klar, jag har muntliga nationella i svenska, psykologi redovisning och engelska prov - writing och inte slutar det där jag har också tandläkarbesök. vad är oddsen?! allt på samma dag fast tandläkartiden tänker jag ju ändra, no doubt!

skulle egentligen börja 09.50 imorgon men min lärare är sjuk så jag börjar 13.00 istället, woho! sen har jag ingen engelska så jag slutar 14.30. dock har jag utv.samtal 16.40 lagom kul..............

godnatt människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0