dööööööööö

sitter i skolan och ska jobba med småföretagande! vi loggade in på vårt företagsmejl för att ta fram affärsplanen och forstätta med den då hade vi fått mejl från en person som är ansvarig för én tävling som man kan vinna stipendiepengar i - det stod att vi glömt att bifoga filen om motiveringen. SURT. vi såg det idag, deadline var igår och sen så har vi inte ens sparat motiveringen på något annat ställe.......... great. STORT MINUS på betyget tror jag, fuckfuckfuck. och det var jag som skickade iväg det men jag är säker att jag bifogade men tydligen inte, mitt fel allt, förlåt tjejer!

sen försöker jag få tag på enfe också hon har utvecklingssamtal idag och jag är säker på att hon glömt det men människan vägrar svara.

nu ska jag dö hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0