du hast durchfall

well well well, träning avklarad för idag. Kul var det tyckte jag iaf. Sen att man missar helt öppet mål, och då menar jag öppet för det var ingen målvakt, vem skjuter över? jo lilla jag.
plus att jag ramlade en gång också hahahaha det var ännu roligare för det kändes som det gick i slowmotion och att man känner sig så klumpig för att det tar så lång tid att komma upp igen. Så jag skrapade upp mina knän, illa.

Nu sitter jag här nyduschad och äter pop corn och sen dricka lite te och äta ett äpple. God kombination känner jag. Nej nu ska jag inte sitta här längre.

Måste ladda om för skola imorgon, ska ju till brandstationen!

Guten nacht! Maja


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sikta mot stjärnorna!!!

2009-11-05 @ 07:38:01
Postat av: chillwiththefrill

haha of course

2009-11-05 @ 16:25:36
URL: http://chillwiththefrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0