...

Dålig uppdatering jag vet, men nu är jag här. Har ju som sagt haft finbesök från malin i helgen så det har varit fullt upp hela tiden. Riktigt kul att få träffa henne igen! I fredags sov elina här, så va hade en riktigt grym fest haha medan lisa och malin var ute på krogen. Igår var vi en sväng i tumba sen bar det av hem igen och och det var dags för match. Enligt mig en jämn match men vi förtjänade vinsten mycket mer än dom. Härligt med ännu en vinst!! På kvällen stannade jag hemma, blev filmtittande, the proposal. En rolig film men tyckte slutet kunde varit bättre. Lisa och Malin gick ut igår också.

Idag blir det lite jobb, kanske plugg och sen ta det lugnt.. Skönt det med! :)



Måste bara berätta en sak som min lillebror sa under lisas match. Det var en spelare i det andra laget som var lite större än dom andra. så säger han så här:
 - hon är tung, tjockboll, hon har en tjock mage..

Ofta en 3-åring säger så!? blev faktskt lite chockad


Kommentarer
Postat av: Malin

Vem är det som har lärt honom?

2009-11-02 @ 21:16:34
Postat av: Anonym

2009-11-02 @ 21:17:38
Postat av: maja

haha ingen aning, han är så knäpp

2009-11-02 @ 22:47:03
URL: http://chillwiththefrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0