hands down

blev ingen dmmatch för mig idag, vaknade upp och hade fortfarande ont armen - visserligen är det MYCKET bättre men inte tillräckligt bra för att lira match. men tjejerna spelade bra. visst vi förlorade med 3-7, men hässelby spelar i ettan och det går bra för dom där och dom är bättre men dom vart allt lite skakiga i andra när vi kom ikapp från 0-4 underläge till 3-4. REN JÄVLA VILJA, SJUKT BRA! askul att se. - ska nog "strunta" i alla framtida matcher, går ju bra när jag inte är med..... nej skämt åsido! elleeeeer?! hm

nu sitter jag vid min precious data, jag borde börja plugga. men datan intresserar mig mer hehe jag älskar min nya data som bara är min!

herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0