hey there

jag har sååååååååååå tråkigt vill någon komma hit och underhålla mig?! snela

en kul sak hände nyligen dock haha jag snackade med lilla j på msn och frågade vad han hade gjort på lovet han svar vart: "m jja brukapååov" HAHAHAHA det var ju bara jättekul, ja jag vet att jag är lättroad. hahaha

han föklarade att hans data ibland brukar hoppa över vissa bokstäver, men tror vi på det? nej det gör vi inte

så nu vet alla vad lilla j gjort på lovet, m jja brukapååov. nån mer som gjort det? hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Jocke

haha vill gärna inte förstöra din lögn då du desperat försöker roa folk...... men jag gör det iaf för jag är inte på humör XD men det var bra försök iaf ^^

har ju trådlöst tangentbord, så den muppar sig ibland...

2009-11-01 @ 22:20:28
Postat av: elina

visst fortsätt skyll på det..... ingen tror dig

2009-11-01 @ 23:03:19
URL: http://chillwiththefrill.blogg.se/
Postat av: mysan

trogen läsare, always ;)

elina humor är den bästa!

2009-11-02 @ 16:22:04
URL: http://lillamyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0