hungry heart

nu har mina muppar åkt! det vart två filmer, först: allt för min syster - har velat se den hur länge som helst. den var bra, fin, sorglig. se den! film nummer två: upp - bra, asrolig haha, se även den!

ca. fem minuter efter dom åkt kom lisa tillbaka, hon hade glömt sin telefon. KLANT. men tror ni den låg någonstans i mitt hus? nej vi sprang omlring här och letade men nej den fanns inte. ringde enfe som satt i bilen och bad dom leta där - inte var den där heller. så då gick vi ut och letade, och där låg den på marken hahahaha lillalillalilla lisa. men jag gillar henne ändå

nu ska jag snart sova. pussen


jag och lisa <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Herregud, Lisa tappar sin telefon jääääämt. Hon ska fan inte ha någon :P

2009-11-13 @ 08:16:07
Postat av: Lisa

det gör jag inte alls :O

plus att jag visst borde ha någon!

2009-11-14 @ 00:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0