jag ska viska så att ingen hör

alltså jag orkar inte blogga men ändå så gör jag det? jag förstår inte hur det går ihop, jag förstår inte mig själv....

vi har haft gäster såhär en söndag - miche, maria och mikkis. middag och el clasico stod på schemat, myyyyys! sånt gillar vi. ZLAAATAAAAAN ba kom in och ba dundra in den efter typ fyra minuter wowowowwow impressive typ värsta superman. Puyol var också gryyyyyym där bak, han hänger fortfarande med den snubben och han gör det bra. woho. messi var bra, inte grym. jag imponeras av honom han är så jävla ball, och så jävla bra! mikkis och jag konstaterade även att han ser lite ut som en bebiselefant...hm.....

såg även lite på arsenal - chelsea,  tycker inte att resultatet speglar matchen. fast chelsea förtjänade dock att vinna, helt klart. rättvist. sen så är ju drogba heeeet som en kaffekanna just nu. illa.

sen så kommer ev. mikkis ner till oss i thailand i början av januari woho det skulle vara kul :))))))

vilket flumm sportinlägg detta vart, men whateveeeeer. hejdå

(nu råkade jag göra kursiv text och det GÅR inte att ta bort....fan)



längtar till thai!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0