this is my careface

vet ni vad kära läsare?! efter utvecklingssamtalet idag (som btw tog 50min ist. för 20min, inte okej) så åkte jag och pappa och skulle handla en dator till mig och det gjorde vi också, så när vi kom hem ville jag såklart sätta igång den och fixa lite sådär med den tror ni jag får det? NEJ!

mamma: öppna den inte
jag: meh varför inte?
mamma: för vi ska slå in den och ge den till dig på lördag när släkten kommer
jag: men sluta *tar fram kartongen och ska öppna den*
- pappa tar den ifrån mig-
jag: ni kan ju inte vara seriösa jag har väntat på den här datan hur länge som helst
pappa: då kan du gott vänta ett par dagar till

otroligt frustrerande må jag säga................ jag vill använda den nu

en annan kul sak vi satt och fyllde i papper som vi behöver ha med oss imorgon då vi ska ta svinissprutan, linus satt och läste upp frågorna lite småhögt för sig själv samt svaren;

linus: "är du gravid" -tänker några sekunder- "nej"

hahahahaha jag dog nästan så kul var det. kul att jag är så lättroad......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0