true or false

fyfan vad trött jag är, helt stört. ändå gick jag upp sent idag.... hmmm

gårkvällen var kul. vi spenderade i princip hela kvällen på grodan, bra ställe - bra musik! även fast sofie hade högre förväntningar på lokalen hehe. hände en del kul saker under kvällen hahaha :P (A)
ramlade väl in hemma nån gång efter halv fem.

idag har jag spelat match, konstig match det kändes inte som match, svårt att förklara. och jag forstätter springa i min jävla uppförsbacke...... orkar inteeeeeeeeeeeee aja vi vann iallafall med 4-2 och jag stod för två ass. - det var najzszszsz. "de är de bra sakerna man gör under en match som man ska fokusera på, de ska väga över de mindre bra" så sa pierre till mig när jag fick nog på allt. men hur lätt är det på en skala 1-10 när 98% av de man gör på en match är dåligt?! ..................

jag har en dålig dag känner jag


Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är en ond människa

2009-11-24 @ 19:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0