two nine four

Efter skolan idag drog jag och jessica till donken! käkade mat och snackade. Senare på kvällen tog vi bussen och vandrade hem till hampus. Kollade på film och spelade tv spel (eller jessica och hampus gjorde det).  Nu sitter jag här, är jättetrött och ska snart sova. Nu är elina ute på krogen, själv har man bara 294 dagar kvar, men det går väl fort hoppas jag ;)

Inte många svar på frågan från tidigare idag (bara 1 faktiskt),  det riktiga svaret är: det finns läppstift på gurkan

Så grattis hanna som svarade rätt! woooohoooo

byebye!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha.. Wohhooo fan va jag är bra.. =)

Jag måste väll även tacka man kompis Google för detta. =)

2009-11-16 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0