vem är det du lurar?

jag har fortfarande pissont i armen, nästan så jag börjar gråta! himla klagande från min sida idag känner jag men jag orkaaaaaar inte bry mig om det...........

fick ett samtal från min lärare förrut vi har gått vidare i en tävling, vi ska hålla föredrag på tisdag inför lite folk bla. näringslivschefen i botkyrka kommun, VDN för botkyrka byggen + 5 till. hahaha jag vill inte

vi skickade in ett bidrag för betygets skull, trodde aldrig vi skulle gå vidare men nu vart det så ändå. så mycket att göra så lite tid. vi får sitta kvar i skolan imorgon, tills typ skolan stänger..... aaaaaah jag orkar inte, ingen aning om hur vi ska hinna.



saknar sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0