vilken jävla borst

det går utför med bloggen känner jag haha det var kul typ första två veckorna men nu är det inte kul längre. har tröttnat rejält. jag tror maja känner likadant. så det kommer nog inte bli så bra uppdatering framöver, eller? hehe något inlägg kanske kommer upp då och då. om ni har tur. spännande

just nu sitter jag fnissar lite för mig själv...... skulle vara roligare om jag hade någon att dela denna upplevelse med, men den personen jag syftar på pratar jag inte längre med eller vi pratar inte med varandra... vilket egentligen gör det roliga lite sorgligt. svårt att förklara.

aja whatever nu ska jag dö sen återuppstå och sen äta och kolla igenom svenskan sen dö igen har vi tur så återuppstår jag igen imorgon. men det får ni inte veta - för jag kommer inte blogga imorgon. moahaha

på återseende finisar. /elina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0