we didn't do it

heeeeeeeeeeej nu sitter jag här med min precious data och väntar på att himym ska börja!

gårdagen var kuwl, först gick vi till mitt stammishak (hehehehe) sen drog vi vidare till collage. det vart inte jätte sent, för det var ju faktiskt skola idag och lisa och sofie hade svenska nationella idag!

kort dag i skolan idag 10-11.20, skönt. torsdagar gillar vi. jag skulle egentligen åka in till stan efter skolan och strosa omkring några timmar för att sen möta upp tessan för att äta och sen kolla på hockey men tessan har gjort illa sig och ska in till sjukan så det vart inget. :((((((

så ikväll blir det ev. filmkväll med fina människor och kanske lite plugg. ska försöka laga lite kläder också eller blir nog att mamma sitter vid symaskinen och jag kollar på - det där med att sy är inte min grej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0