the show must go on

återigen dålig uppdatering, men tiden har inte funnits idag faktiskt. jag sov hos maja och vi var ju uppe och väntade på lisen och malla så vi kunde ha afterparty!! så det vart ju seeeent så vi sov ju ganska länge eller a typ 7h men ni fattar. sen så åkte jag hem, åt, packade väskan och till hallen för att spela match - efter matchen så var det direkt till kalas för min kusselusse som fyllt 18 :)

matchen vann vi med 4-3, 19.29 i tredje perren gjorde vi 4-3, i boxplay var det också, så jävla härligt - ren glädje!

nu ska jag titta på senaste GA hoppas det är bättre än förra avsnittet......

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti

2009-11-01 @ 00:38:41
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0